Tuesday, October 16, 2012

Sua suwei

Aduh... Kene kacau lagi.. Tu la... Sape suh menyibuk! Kan dah makan hati... Mane suis niiiii... Wei!!! Tak de suis ke yg aku boleh off kan sume ni??? Circuit breaker ke...

Ikutkan hati, nak je aku melantakkan semuanya..

Ya Allah.. Tunjukkan aku...

Selemah lemah iman, tegur dengan hati.. Aku tak nak jadi orang yang lemah!

Wahai hati, mmg susah manusia nak memahami mu. Kadang2 tuan kau sendiri tidak memahami apa yang kau mahu. Apatah lagi orang luar selain tuan kau. Bersabarlah hati. Bersabarlah.. Kalau kau sakit, tuan kau berkali ganda sakitnya.

Aku nak yang terbaik, kalau tak boleh bagi yang terbaik tapi usaha ke arah terbaik sudah dikira baik...

Hmmmmmmmmm...

Ok.. Gua blogging tunggang terbalik.. Haha... Ini blogging gagap namanya.. Tekan keypad pun mcm nak pecah.. Kacau.. Kacau...

*esk dah nak stat keje kt perhentian. Dive plak tu.. Nnt patut tulis name spisis ade jgk gua blogging underwater...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments: