Thursday, October 18, 2012

Cakar ayam perhentian

Semalam lepas subuh gua gerak g perhentian. Cuaca sangat cantekk. Matahari, air laut tenang, angin sepoi sepoi je. Memang perfect.

1st dive, gua turun dengan Madi. 10meter je.. Bottom time 51min. 51min tu dalam selut. Huhu. Viz teruk rupanya kat bawah laut. Huhu. Potong stim betul! 3 cluster, siap sesat cari cluster yang no 1. Haha.

Tapi dasar laut 'sokmo' ofer something interesting. Sempat jugak gua jumpe lion fish, moray eel, stingray... Senang cerita 51min masa gua free kat bawah tu. Appa pun masalah tak masuk otak gua. Gua syok.

2nd dive gua turun dengan sham. Madi gua tinggal je tidur kat dalam bilik. Hahhaha.. Adat selam dalam selut. Sesat perkara biasa. Kami sesat lagi! Hahaha..

Hari ini... Dari seawal subuh, hujan tak pandai berhenti. Gua ambil peluang ni untuk pampered diri gua dengan bersantai. Siap order 'pulut gaul nyior' dari kuala besut yang sampai sekarang tak sampai sampai lagi. Adoi...

Gua ok.

*hari ni dive kat open sea. Estimate depth 20meter. Current unknown, viz unknown, job scope depend on situation.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments: