Sunday, September 23, 2012

nukilan rasmi aku...

15 hb sampai 19hb aritu gua pegi shoot video underwater untuk video report verifikasi tukun pulau tioman. viz mmg teruk.. gambar wide haram xleh nak pki lgsg. nasib baik berbekalkan lampu separuh power dr INON dapat la jgk shoot yg close up. Tambah mase gua turun kt rengis.. serius... gua merangkak dlm air (tgk post video tioman yg ade nemo tu.. sesungut anemoni nak berdiri pun susah!) .. punyalah kuat arus bawah tu. sakit pinggang smpi skrg wei! tak gune ko sham, ckp atas je kuat bwh ok... cesss.

skrg.. gua bru lepas pecah otak buat graphic... alhamdulillah... dah siap. harap-harap pupadigitalstudio xterkubur mengikut arus peredaran massa. at least, ade jgk benda gua sayang nak delete.

mulai lusa... gua akan mulai bergelumang dengan footage footage underwater untuk siapkan visual report.. in HD hokkeyy.. hahahhaha..






*gua dah tak ada, harap semuanya ok je...*

0 comments: