Sunday, September 23, 2012

Determination

Fokus,

Agak susah untuk kembali fokus lepas beralih arah. Walaupun tujuan ada, untuk fokus memang masalah sebab setting dah lari. Kalau tuning kereta ambil masa sampai sebulan dan hampir pecah injen, macam tu la yang aku rasa sekarang. Sebab tu aku rajin blogging. Hahaha...

Payah rupanya untuk dapatkan tuning yang normal lepas buat major overhaul. Mana tidaknya, ada part part yang perlu diganti.. Dan part part tu dah tak boleh pakai yang standard sebab injen dah kene jadi injen performance. Maklumlah, takut ketinggalan lepas lama kat pit stop. Aduh...

Sekarang baru aku paham ape maksud buang masa yang sebenar. Hehe.. Aku pun tak berape pasti bab membuang masa tu tapi yang pasti, tak ada faedah pun kat aku selama ini. Sebelum ni aku ingat yang pahit tu ubat, jadi aku telan la banyak2.. Rupanya... Racun pun pahit wei!!! Tolong baca label dulu ye lepas ni?

Walaupun sekarang bukan tahun baru... Aku terpaksa berhijrah jugak.. Huh...

Determine the determination, it's not easy as ABC. How am I supposed to do?

*nampak? Gua tengah fokus ni...



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments: