Sunday, November 18, 2012

Gaza, Aku Mahu Datang

Kerja aku di Sandakan dan Tawau dah selesai. Tinggal lagi report untuk trip ni dan video verifikasi terumbu karang di Tioman dan lesen bot. Dijangka hujung bulan ni selesai semua. Aku free dah lepas tu kalau dari jadual yang ada ni...

Jadi,

Ada sesiapa tahu macam mana mahu ke Gaza? Aku dah bertanya dan kontek di merata rata tempat dan kawan kawan dah. Tiada jalan... Yang ada sangat costing dan aku tiada duit yang banyak.. Ini dah last choice yang aku ade. Sesiapa yang baca ni dan tahu caranya yang agak cost effective... Tinggal la komen kat bawah tu.. Aku kontek terus. Nak email pun boleh toksiksiti@yahoo.com.

Gaza... Aku rasa deritamu... Doaku setiap masa bersamamu...

Tolonglah... Aku mahu ke Gaza...

#berharapdengansangat


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments: