Wednesday, September 26, 2012

Cerite OU

Kelmarin gua dengan Mat Chaq pegi OU, Damansara... Ye.. Damansara KL. G blk hari dr trg (keje sengal) utk tuka strap dive comp mat chaq. Aku dengan steady masuk parking n jln2 seluruh OU. Lepas tuka strap dive comp mat chaq, kami pun mnm2 kt the tarik place. Mnm2.. Cite2 then dive comp mat chaq abeh bateri. Pegi blk dive shop tmpt tuka strap td... O'ring D4 out of stock. Jam pkl 4 ptg. Aku pun tepon Lim rainbow runner.. Ade tp kedai ttp pkl 6, kene cepat. Aku dengan berlagak "xpe awl lg.. Bru 4 lbh" kami pun menapak pegi tmpt parking. Steady lg... "Chaq, ktne ah kte parking?" (Lepas 15min pusing2) "dok tau gop".. Erk??? Aku pun xtau parking kt mne.. Ciss.. "Kite amik dr luo la ha" aku pun pusing OU dari luar... Yee.. Pusing OU dari lua.. Hehehe... Haram.. Xjmpe jgk.. Jam dah pkl 445.. Aduh. Ni klo kene ngan jem org blk keje ni mati. Mmg xsmpt. "Haaa... Tadi aku perasan ade tulis tamiya" ujar mat chaq. "Bakpe mu dok kabo dari td chaq...." Rupenye kami cari kete kt salah bangunan.. Mmg xjmpe la.. Hahaha... Xsmpi 5min dh smpi kt kete.. Hehehhe....

*baru aku sedar.. Rupenye selame ni aku mmg xpeduli aku parking kt mne sbb aku xpernah g sorg2.. Hahahha.. Selalu ade je org yg tlg tandekan.. Kakakkaka...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments: