Saturday, November 26, 2011

Never Argue With an Idiot.

Layan orang bodoh maknanya dengan engkau sekali yang bodoh. Logik akal...

Sudin: Ramlee, apa cerita kau ni... Tadi aku tengok beria kau sembur air kat kereta kau ni. Lepas tu pergi basuh dengan sabun pulak. Lepas tu basuh sembur air balik. Ni pergi lap pulak. Bodoh la kau ni. Jangan lepas ni kau nak sental tayar putih pulak... Malu aku nak ngaku kawan kalau macam ni.
Ramlee: (tersenyum sambil mengambil pengilap tayar)
Sudin: Aku dah agak dah!!! Bodoh la kau ni Ramlee
Ramlee: (tersenyum)
Ajis: apa kau kecoh ni Sudin?
Sudin: (menceritakan balik apa yang terjadi)
Ajis: kau la yang bodoh....
Sudin: Apa aku pulak? Kau la yang bodoh..
Ajis: kau la!
Sudin: kau la!

Keadaan Sudin dan Ajis berlanjutan sehingga Ramlee selesai membasuh keretanya.

Ramlee: Gua chow dulu, (peace)
Sudin dan Ajis: (peace)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments: