Tuesday, August 16, 2011

pemecahan rekod ramadhan aku kali ini.

Sebenarnya tiadalah sehebat tajuknya pun. Sekadar ingin berkongsi tragis yang sejak awal puasa lagi, aku tidak pernah berbuka atau bersahur secara berjemaah. Selalunya aku hanya berjemaah dengan Gee si kucing. Tapi pagi ini secara tidak dirancang sama sekali aku telah bersahur dengan jiran aku. Ini semua gara gara jiran aku terbaca status di Facebook aku yang bertulis " ya Allah... Lupa beli minyak masak.. Mkn nasi kosong la sahur pagi ni..." lantas mengajak aku untuk bersahur di rumahnya juga melalui Facebook. Jadi dengan rasminya, dara aku bersahur keseorangan telah pun dipecahkan. Macam mana dengan berbuka? hehe.. aku pun tak tahu lagi apakah jalan cerita yang telah tertulis untuk aku. Terima kasih cikgu untuk hidangan yang mudah tetapi menyelerakan itu.

0 comments: